lång lunch :)

Åå, så underbart! Vi passade på att ta en extra lång lunch ute i solen. Det brukar oftast bli så när cheferna är borta : ) Mina lår är helt rödflammiga men jag vet att det försvinner senare och förvandlas till ingen färg alls. Att det bruna ska ha så svårt att sätta sig!?

Snart får jag sluta för dagen. Håkan är sjuk och var bara här ett tag imorrse. Jag fick lite instruktioner till dagens jobb och sedan sa han. "När du är klar sedan får du gå hem!" Skulle kunna åkt hem redan innan lunch men det är ju mycket trevligare att ha lite lunchsällskap så jag stannade ett tag till.

På vägen hem ska jag handla massa. Blandannat kött och potatis till kvällens grillning! Älskade sommargrillningar! Sen ska jag även mecka klart min byrå men det känns så trist att vara inne när det är så fint väder. Kanske svänger förbi pappa och solar med Annica ett slag! Tillsammans med en iskall cider : )

Imorrn är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback