måndag.

Måndag, en helt vanlig, stekhet måndag i Bålsta. Satt återigen ute efter lunchen men efter 13 minuter höll jag på att få hjärtslag och snurr i hjärnan så jag fick helt enkelt gå in igen. I bikini skulle man överlevt men inte i linne och trekvarts jeans och speciellt inte på en svart skinnstol! Idag vill jag inget annat än att ligga vid poolen.

Det är konstigt.. Innan LIAn längtade jag ihjäl mig hit, nu vill jag inte mera : ( Jag trivs jättebra men vädret gör verkligen så man 100 gånger mer skulle vilja skita i det och vara hemma! Och tyvärr är inte mina arbetsuppgifter så varierande..

I lördags var jag blond:


- Jag måste sätta på mig skorna, jag får ont i fötterna när jag står på betong!
- För båtar är ofta gjorde av betong eller?
(vi stod på båten på väg till Fjäderholmarna)

- Åå, det luktar sötvatten! Som ute i skärgården!


- Vad är det för skillnad på stroke och hjärtattack?

- ?! Stroke får man i hjärnan!


Jaja, det bjuder jag på! Och som 20 åring åt jag även i lördag min första myra, eller smakade på en. Skulle dricka min Gin Lonkero och kände att jag hade något i munnen. Jag trodde att det var ett gruskorn eller något men det visade sig vara en myra. Men den överlevde och sprang iväg.

Dagens lärdom = myror smakar surt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback