onsdag.

Nu bär det av in till stan igen! Igår slutade dagen kaos inne i stan. GPSn tog mig till vägar jag inte fick köra på, gågator med blomkrukor och andra konstiga ställen. Och eftersom den känner att gågatan med blomkrukor är den närmsta vägen kan den inte visa någan annan väg, PANIK! Sen bygger dom om massa tunnlar som inte GPSn vet om. Hur jag än körde visade den mig tillbaka till tunneln "Du kör utanför rutten, vill du beräkna om rutten?" Sen får den damp ibland och då låter den "Du kör utanför rutten, vill du beräkna om rutten? Du kör utanför rutten, vill du beräkna om rutten? Du kör utanför rutten, vill du beräkna om rutten?" Har kollat upp på kartan vart de tre ställen jag ska till idag ligger, det gamla hedliga sättet brukar vara bäst! Det bästa är att jag slutar när jag är klar så nu ska jag skynda iväg! Imorrn ska jag vara i Eurostop på fotbollsevent så idag är sista dagen i Bålsta.

Önska mig lycka till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback