söndag.

Nu är det fotboll, sista matchen! Är det någon där ute som är lika lycklig som jag? Jag såg faktiskt första halvan för då var det slö fotbollsmiddag som gällde. Chorizo, Nacos med ost och Gucca. Mums! Nu roar jag mig med annat. Kollar på Tila Tequila på internet och så har jag läst ut boken jag lånade av Mutti. Imorgon blir det att börja på andra boken jag lånade. Det var säkert två år sedan jag läste en hela vanlig bok så nu har jag blivit fast. Är 1000 gånger mer avkopplande än att glo på tv. 

Imorrn känns det som att hela dagen är fullspäckad med saker:
- Till Centrum för att fixa Emmas och Johans presenter.
- Till C O för att köpa en kylväska.
- Hem till Emmas päron för att hämta min cider.
- Panta massa, massa, massa burkar :)
- Shoppa på systemet.
- Fixa garderoben.

- Packa inför landet och Västerås
- Tvätta

Godkväll och stackars alla er som måste gå upp tidigt imorrn som inte har ledigt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback