tisdag.

Imorrse då jag låg i sängen och visste att jag skulle gått upp för 5 minuter sen drömde jag att jag hade försovit mig 45 minuter. I drömmen brydde jag mig inte och sov vidare, tänk om man skulle kunna göra så på riktigt.. Jag är så fruktansvärt trött och alla pratar bara om fotboll : ( Det är inte ens kul. Ikväll ska jag iaf till Baffe för att grilla korv, se på fotboll och vara social med massa folk. Jag gissar på att jag kommer se 13 minuter av matchen och sen gå hem. 


Nu sitter jag och väntar på att Jerry ska lasta ur bilen och tanka den, sen ska jag börja min utdelning av Wickis sommarpresent. Rätt så skönt att det inte är sol och stekhett när jag ska sitta i bilen hela dagen. Men jag ska koppla i min I-pod och njuta. Hoppas att det bara tar den här veckan med utdelningen! 

Jag bara älskar skvaller! Fast det inte är meningen att jag ska höra! Oops! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback