tisdag.

Jo men visst, idag är det tisdag! Har idag och igår precis som alla lediga dagar och lov sen jag var 15 jobbat på pappas jobb. Och precis som alla dagar från när jag var 15 är det lika trist! Har varit sköj några gånger såklart när Emma var med : ) Men annars är det fruktansvärt trist, jag hatar P3, jag får ont i ryggen, det är 40 grader varmt och jag måste alltid gå på toa för jag dricker så mycket vatten! Men ibland måste man offra sig för att kunna överleva sommaren! Om jag jobbar 4 dagar den här veckan får jag 3400 kr! Det är mer än var jag har i månaden när jag får pengar från csn.

Men nästa vecka blir det mycket ledighet. Jag och Johan ska åka runt i landet lite. Ska börja vår resa ner till Kolmården, sen upp till Västerås och Power Meet och sen ska vi upp till landet några dagar och bara vara kära, mysa och dricka MASSA Asti!

Nu blir det dusch, små städning, tv i sängen, sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback