tisdag.

Nu är det sista LIA veckan. Är lite blandade känslor. Det är trist att inte få vara här mer men det är ju samtidigt gudomligt skönt med ledighet! Och om en vecka går Johan också på semester, då ska vi göra massa skoj. Hoppas bara att vädret kommer upp till de 30 graderna vi hade förra veckan! Sista minuten resa, mitt land, hans land, Kålmorden,mys, mys mys!! Vill åka med laget ner till Göteborg nästa helg för att se sista matchen och fira en obesegrad sesong på kvällen, men det kommer nog bli för dyrt och vi ska troligtvis fira Emma då. Hon fyllde nämnligen år igår så vi åkte en sväng till henne på kvällen och överaskade lite. Sen skulle dom andra se på fotboll så jag åkte hem och ynkade pga mitt magont : (

Snart ska jag åka iväg för att dela ut de sista sommarpresenterna. Ska åka runt i stan, jag hatar att köra bil inne i stan. Speciellt nu när jag ska parkera med en stor mega bil! Det går ju inte ens att parkera en cykel inne i stan!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vi ska ut den 27/6 om ni vill hänga på! Tresexti har nypremiär då på Göta Källare (stooor lokal!) och jocke kanske kan fixa VIP-bord ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback