torsdag.

Idag tog jag ledigt från Alab, eller jag tog inte ledigt jag valde helt enkelt att inte jobba. Tänk vilka möjligheter man har när man jobbar på pappas jobb : ) Efter denna sommarn är det för hoppningsvis slut med att jobba där. Skulle behövt pengarna men jag behöver också en bestämd dag då jag kan sätta mig och skriva mina två LIA rapporten, en dag som denna. Blir dock inte så mycket skrivande som jag hoppats på. Men inte fy skam för det. Jag träffade Johan för att äta lunch. Planerade att åka till den Indiska restaurangen i Rotebro men där är det tydligen så mycket folk vid lunch så det blev Sanda.. Sen ville jag After Worka med Emma men Markus hade inte åkt än så hon ville vara hemma. Det blir helt enkelt After Work där : ) Mums drinkar!

Igår hände något fantastiskt! Walter köpte Goo goo dolls best of skiva! Jag blev glad för Johan fick låna hem den så jag kunde bränna den. Den är så grymt bra, jag vill ha alla alla låtar! 

Mina åka till Centrum planer för att fixa Emmas och Johans presenter får helt enkelt vänta till en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback