torsdag, sista LIA dagen.

Sista dagen på LIAn idag. Jag hade hoppats att jag skulle åka direkt till Eurostop men jag skulle hit innan. Det gör i och för sig inget eftersom jag inte hann säga hejdå till alla här igår. Jag har fått en jättefin hejdå present! En mega ljusstake i glas med ett stort blockljus till : ) Alla som känner mig vet ju att jag älskar ljus och har ett antal 100 varianter på ljusstakar.

Nu gör jag ingenting utan väntar på att Nisse ska bli klar för att åka. Jag kollar på Def Leppard på YouTube med det är ju inget som jag redan har sett LIVE. SHIT!!!! "I'm hot, sticky sweet from me head to my feet yeah"

Ikväll bär det av till Norrland! Jag vill festa i bilen upp, undra om Johan vill vara med annars är det ju inge kul! Förrestan Emma så borde vi ha en dag då Markus bara kör runt oss så kan vi dricka öl och lyssna på Def som vägen ner till Sweden Rock : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter sannerligen som en plan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback