torsdag.

Jag är trött och har ont i huvet! Så går det när man sitter i en bil och kör hela dagen. Fick en uppdaterad GPS till idag som visade rätt vägar och som inte ville att jag skulle svänga ut på en massa fält. Var iväg till Nacka, Saltsjö Boo, Tumba, Bromma, Ekerö, Ingarö mm mm. När jag skulle till Ekerö gjorde GPSn något som jag inte tyckte om! Den väljer ju alltid den kortaste vägen och i detta fall betöd det färja! Helt plötsligt säger den "Borda färjan" Så det var väl bara att åka ombord. 50 spänn enkel väg, jag trodde det var gratis! Hoppas jag får dom pengarna av Håkan!! Tog bilvägen tillbaka iaf! Imorrn ska jag tydligen göra något annat eftersom varken Nisse eller Jerry är på plats. 

Blev middag hos Johan päron idag. Det är visserligen skönt att slippa laga mat och fixa disk men ibland blir det lite för mycket äta där. Jag vill ju känna mig lite independent : ) Vi planerade inför Midsommar och det blir buss hem, jag och Tobbe röstade på bussen kl 16.45. Annars skulle det bli att gå upp kl 10 dagen efter midsommardagen, lite överdrivet!! Åå, jag längtar. Chrille och hans tjej kanske ska med upp så vi blir några fler.

Slapp, slapp, slapp tills Johan kommer hem. Då ni ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback