S-A-T-C maraton!

Det gick sjuktbra att köra idag, kom rätt varje gång! Började med en tripp ut till Liiiiidingö för att sen göra ett stopp på mammaas jobb för att äta lunch med henne. Midsommarbuffe var det! Sen var jag så smart att jag hade med mig en helt vanlig hedelig karta som jag kunde kolla på när GPSn dummade sig. De gamla sätten är ofta de bästa. Skulle bort till Nynäshamn som jag hade glömt bort så det blev dock inge sluta tidigare, men jag är glad ändå!

Nu har vi ätit supergod kycklinggryta till middag, men snart tar det roliga slut. Det är fotboll på tv... Så någe onsdagsmys i soffan blir det inte. Jag ska lägga mig i sängen och kolla på Sex and the city maraton som är på tv 3! Tack tv 3 som tänker på oss som avskyr fotboll, pusss : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback