onsdag.

Idag har jag spenderat hela dagen i bilen. Helt okej faktiskt, riktigt kul att komma ut och kolla på alla konferensgårdar Wickis sammarbetar med. Var blandannat förbi Scandic här nere i Infra så jag åkte förbi Johans jobb och snodde mig några pussar. Det tycker jag att jag var värd. En sak som dock är jobbig är att GPS som jag har inte är uppdaterad på 3 år. Dvs att den visar vägar som inte längre finns eller inte visar vägar som tillkommit.. Jag är nog den ända som kan köra fel med en GPS! När jag kom till Norrtull stämde ingenting så det var bara att välja en fil för att inte stoppa all trafik. Detta val ledde till att jag var tvungen att köra igenom hela city för att komma till Lidingö. Det var självklart kö längs hela Kungsgatan också. Bah!!

Nu är det middagslagning pågång. Det är äntligen onsdag så jag och Johan kan ta det lugnt och äta middag tillsammans. Kyckling och ris blir det, på min befallning. Sen ska vi ner till Centrum och köpa Ben & Jerry glass, Johan tycker tydligen att det är värt att köpa 2 små paket glass för 90 kr!!    

Jag vill festa på lördag och prova den nya sommar Xider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback