Besök i V-rås!

Igår var en mycket trevlig dag! Jag tog på morgonen bilen till Västerås. Det är intervjuer i skolan inför nästa år så då ska två vara där och få dom nya studenterna att känna sig välkommna och svara på frågor. Blev helt förvirrad då nästan hälften av dom som var där var 89:or. Det känns som dom är för små, 89:or kommer alltid vara små för mig. Precis som systeryster som faktiskt tar studenten imorrn! Jag och Jenny var bäst på att vara trevliga fast vi heldre ville ligga ute i solen. Men det fick vi göra på lunchen, hade picknick med bla fetaost och vattenmelon : )

Efter alla intervjuer var klara åkte vi till IKEA för att storhandla åt mig! Rullgardin, skoförvaring, lådor och MIN byrå! Nattduksborden jag skulle köpa hade utgått så nu får jag spana efter nya. Vi var riktigt starka ute på lagret och det räknades säkert som en timmes styrkepass! 70 kg vägde den stora lådan! Och vi löft ett antal för att få tag på andra lådor under de stora. Sedan visade det sig att vi inte behövde lådorna som låg under de stora. Typiskt! Tog en sväng förbi min lilla lägenhet innan jag åkte hem där det var minst 100 grader varmt. 

Kvällen  spenderades sedan åt byråskruvning i pauserna på Gossip Girl och Desperate Housewives. Ikväll ska den bli klar och sen är det bara garderoberna från pappa som ska på plats! När vi skulle gå och lägga oss började vi bråka om falvkorven som skulle tillagas på morgonen till lunch, men vi blev sams sen : )  

Kommentarer
Postat av: Annica

För jag ska ta studenten, för jag ska ta studenten, för jag ska ta studenten - fy fan vad jag är bra!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback