veckoplanering..

Igår fixade vi tvättid. Var upptaget på onsdag så jag valde att sköta tvättandet själv på torsdag. Att vänta ända tills på söndag blir för länge. Sen nyligen när jag satt och bläddrade i min kalender såg jag att min syster minsann tar studenten då. Så det blir ingen tvättning och fortfarande inget vitt linne rent. Jag överlever inte utan mitt vita linne. Borde köpa så jag alltid har ett rent!

Kom också på att jag inte hinner träna i veckan. Ikväll måste jag fixa saker till Ankans student. Kan ju inte säga vad eftersom hon läser.. Imorrn är det IKEA och byråsnickeri som gäller. På onsdag blir det mera studentfixning och på torsdag är det som sagt studentdags..

Imorrn ska jag till Västerås och vara trevlig mot nya sökande till utbildningen. Men framför allt får jag träffa lilla söta Jenny-Leeee : ) Ska bli kul, vi har mycket att ta igen och diskutera! Efter det ska hon hjälpa mig med IKEA shoppandet!

Sen på fredag drar vi till SWEDEN ROCK för att se DEF LEPPARD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback