bättre än att plugga!!

I´m boooored!!! Har pluggat ett bra tag nu men när jag kollar på pappret så är det inte speciellt många punkter avprickade. Så jag har dragit slutsatsen att jag måste vara världens slöaste pluggare. Eller så känner jag mig bara så himla onspirerad för tillfället. Om jag inte hade internet så skulle det gå betydligt mycket fortare.

Varvar nu pluggandet med att kolla på sexleksaker och sexspel på internet det är betydligt mycket roligare tycker jag! Sen har jag en fundering om sexlusten försvinner när man blir gammal, tänk vad trist det skulle vara då! Men tänk om man är 47 och singel, vad gör man då liksom! Det är mycket viktiga frågor som rör sig i mitt huvud idag! Och på ett sett, ett egoistiskt sett så tycker jag att Veronica ska åka till Devin i USA nu så hon kan köpa billiga toys till mig, haha! 

Boktips:
Orgasmboken - Katerina Janouch

Bukiktips:
Ooups

Bloggtips:
http://www.ooups.se/blog.m (författarinnan till boken ovan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback