braiga veckan :)

Woho, jag är så fruktansvärt bra den här veckan! Hittills iaf.. Step igår, Box idag, klar med sista reflektionen igår plus att jag idag började på Hotelltentan! Den kommer ta en evighet att göra men nu är jag pågång iaf. Boxen var hur kul som helst, och väldigt jobbig! Kommer troligtvis inte kunna gå imorrn eller på torsdag. Det är lite jobbigt att träna så man kommer hem till kl 9 det blir sån himla sen middag, men jag är alltid så vrålhungrig efter träningen så det får väl bli så. Idag bidde det korvstroganoff.

Nu ska jag glo klart på The starter wife och sen blir det dusch och en sista genomgång inför morgondagens pressentation. Efter skolan imorrn ska jag shoppa och på kvällen ska jag, Linda och Jenny-Lee dricka viiiin! Stannar kvar här tills det bär av upp till landet på fredag.   

Saknar dig älskling!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också dricka viiiiin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback