fredag!

Nyss hade dagisbarnen den obligatoriska promenaden utanför mitt fönster! Kan inte säga att det inte irriterar mig så mycket så jag får lust att öppna fönstret och skrika att de ska vara lite tysta! Blää på dom! Och lika irriterende är det när Grimsta skolan har rast för då går alla jobbiga fjortisar ner till Grimbo för att köpa godis. Och gissa, dom går då förbi mitt fönster och skriker som små barnen! Visst är det tur att man själv är så perfekt, haha : P

Nu är det 6 timmar kvar tills vi klämmer in oss i bilen till Västerås. Jag längtar så mycket att jag knappt kan konsentrara mig på arbetet, men jag måste. Vill egentligen bara hoppa runt och lyssna på massa bra partymusik! Och ikväll ska jag få träffa Jenny-Lee som kom hem från Gran Canaria igår, ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback