fredag!

Imorrse blev det sovmorgon! Johan skulle ringa efter 10 för att väcka mig men det gjorde han inte. Efter 10 för mig är runt 10, men efter 10 för honom var halv 12.. Vaknade iaf vid 11 och hoppade in i duschen för en låååång fredagsdusch så nu jag är ren och fräsch tills jag ska få träffa Johan ikväll. Känner mig visserligen lite för fin för att åka till landet mitt i skogen, men det är ju faktiskt fantastiskt kul att känna sig lite fin ibland! Plus att man blir mycket piggare än om man sitter rufsig i håret med mjukisar.. 

Nu blir det några timmars tentaskrivning innan jag ska gå och handla lite grejer som mamma glömde till landet, sen bär det av till lugnet. Hoppas att mamma och Sten har med sig öl upp till landet, jag ska ju tvinga dom att leka schlagerdricklekar med mig imorrn : ) Mamma har sagt att hon skulle spara krafter för att orka!

Idag har jag sommarkänslor i hela kroppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har inte vi lket schlagerdricklekar? :P
Det lät så himla kul haha =)

2008-03-14 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback