långfredag.

Idag är det fredag vilket betyder att jag nyss skickade in min hemtenta så nu är det 100% ledigt i 5 dagar till : ) Känns helt underbart. Johan  har träningsläger så jag kommer få sitta själv hela dagarna och kvällarna eftersom alla andra har en massa påskplaner. Pappa firar inte påsk någe speciellt och mamma och Sten är uppe på landet.. Men ikväll blev jag just bjuden hem till familjen Henäng på taco-middag, ska bli supertrevligt! Var länge sen jag var där nu när Emma flyttat. 

Imorrn ska jag storshoppa på systemet eftersom det är helt igenbommat resten av helgen! Borde egentligen ha gjort det igår.. 

Nu spenderar jag tiden med att titta på Prinsen av Egypten på tv.. Sen ska jag göra mig Påskfin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback