ledig tisdag!

Idag är sista lediga dagen, lite trist för jag älskar att bo hemma med love! Det finns inge bättre att sova tillsammans, vakna tillsammans, bada tillsammans, laga middag tillsammans, till och med titta på tv blir roligare!! Men jag ska ju bara vara borta till fredag för då kommer jag ju hem igen! Sen börjar 5 dagars veckorna igen, känns tungt! Längtar tills LIAn startar igen!
 
För ovanlighetens skull kunde jag återigen inte sova något på hela natten så jag låg i sängen till 11 idag. Då ringde jag Emma som var på väg till Täby C. Så jag betalade räkningarna, kastade mig i duschan, sminkade mig så jag såg pigg ut och körde iväg till Täby. Där har dom gjort om var ända väg så jag åkte lite vilse men kom snart rätt igen! Shoppade ett linne och en klänning, båda ett tillägg till vår garderoben! Nu saknas bara den gula klänningen från Gina Tricot så är månadens vårshopping klar! Ska försöka spara så mycket pengar som möjligt den här månaden så jag kan lägga undan pengar tills i sommar. Då vill jag kunna slösa massa pengar på viiin och Daquiris i solen i Kungsan : ) Längtar!!!! 

Ikväll blir det våfflor hos Johans päron och sen myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback