måndag.

Idag har det varit en lugn och skön måndag! Vaknade kl 10 hemma i Väsby och var tröttare än någonsin, som tur var kunde jag ligga kvar i sängen i över en timme! När klockan blev 12 öppnade jag dörren för att gå till bilen. Då spösnöade det ute! Varför kommer det snö när man tror att våren på påväg?! Och självklart så blåste det så man fick all snö i ansiktet och innanför kragen! Jag hoppade fort in i bilen och körde mot Västerås. Och ju längre jag kom ju finare väder blev det. Framme i Västerås var det strålande sol och klarblå himmel! Jag, Linda och Camilla träffades i skolan för att spåna på Marknadsplanen men det blev mest en massa babbel, av någon anledning blir det oftast det på måndagar. Imorrn efter föreläsningen så ska jag hem till Linda för att plugga en massa. Får se om det även bär av till Ikea!

Ikväll blir det läsning av tredje och sista delen i Marknadsföringsboken!! Känns såå skönt men som alltid jobbigt att komma igång. Tänkte maraton läsa så jag blir klar den här veckan så kan jag börja på Hotelltentan tidigare..     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback