måndag.

Idag hade vi en superdag i skolan. Vi träffades strax efter 9 och efter 4 timmar var vi helt färdiga med Marknadsplanen. Är riktigt stolt att jag lyckades med alla formatmallar i Word! Vårt arbete blev riktigt bra! På vägen hem var jag och Linda med om en mycket spännande händelse. Vi blev stoppade av polisen! Han kollade runt så alla lysen fungerade och sen fick jag visa körkortet och BLÅSA! Jag var ju hur hispig som helst och tänkte att tänk om det syns något, om det skulle suttit kvar sen helgen : P Men det gick bra och han sa att minsann ingen hade blåst så hårt på hela dagen. Ska man blåsa hårt så ska man väl blåsa hårt! Sen fick han stoppa upp trafiken för att jag skulle kunna ta mig därifrån. Så nu har man gjort det också..

Nu blir det nog lite läsning ur Marknadsföringsboken, hemsk och åter hemsk är den! Men på fredag är allt slut så Camilla ska då ha tidig Valborg som jag funderar på att joina : )  

Kommentarer
Postat av: Camilla

JA va med på min bränna bok dag:P men tänk det kan ju vara fint att ha den boken i bokhyllan och kunna säga att man har läst den:P
Kram på dig:D

2008-03-10 @ 15:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback