onsdag.

Jag kommer ingen vart med det hät pluggandet, det är helt jävla omöjligt! Har läst ett kapitel av de tre sista men jag har inte hittat en mening om mågot som jag skulle kunna skriva om! Och marknadsplanen ska jag inte tala om, jag känner mig helt off på den ju mer jag tänker på det! Åtgärderna vi ska skriva är jättekrångliga och jag tor att vi har alldeles för lite! Vart ska man börja om man inte fattar något av det man gör?! Egentligen skulle jag behöva sitta och plugga hela helgen men det går ju inte. Massa trevligt folk kommer ju hem till mig i Västerås och ska leka. Vi kommer vara 7 pers som kommer bo i min lilla 32a : )

Snart får jag iaf en plugg paus för att tänka på något annat, jag och Veronica ska nämnligen iväg och stor shoppa hos farbror systemet : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback