onsdag.

Jag förstår inte, det är fullt med snö ute! Det är typ vitare än i julas och jag hatar det! Jag vill ha vår så jag har börjat årets VVV- Våga vägra vinterjacka kampanj. Är hemma i Väsby igen, i hela 6 dagar! Men ledigheten har inte börjat. Måste göra klart tentan och imorrn ska jag och Ankan jobba på Eurostop med Wickis, ska bli kul! 

Försäkringsbolag är irriterande! Jag har aldrig varit skriven i Västerås men har såklart en hemförsäkring där. När jag skrev över mig till mig och Johan från pappa så sa försäkringsbolaget helt plötsligt upp min försäkring i Västreås och tecknade automatiskt en ny här. Men vi har ju redan en här och jag måste fixa det på något sett för om en vecka vill dom att jag ska betala 700 kronor! Jag tycker inte att man kan göra så, eller?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback