onsdag.

Imorrse ringde klockan kl 7, på tok för tidigt! Vi tyckte att man skulle göra om den här dagen till "ligga i sängen och kramas hela dagen" dagen, men det gick visst inte. Typiskt! Var helt slut så kom iväg försent hemifrån och kom därför sent till skolan, men inte så farligt. I förmiddags hade vi det jätteroligt i skolan. Vi gjorde återigen en massa kreativitets övningar så vi satt i flera timmar och lekte med piprensare, fast övningen bara var i 5 minuter : ) Lägger upp massa fina bilder på bilddagboken från skoldagen och vår kreativitet! Efter lunchen totaldog både jag och Jenny så då kom vi inte på några fler ideér så vi blev överlyckliga för att vi fick sluta redan halv 3 ist för 4!

Nu ska jag njuta av att sitta i soffan ett tag och sen ska jag gå och köpa lite mjölk, om jag orkar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback