överraskningshumör!!

Den här veckan har jag varit på överaskningshumör igen! Vilket bytyder att jag imorrn ska fixa trerättersmiddag till min älskling! Skagentoast till förrätt, superostsås m pasta till huvudrätt och ost & Daquiris till efterrätt!! Plus en flaska med Asti såklart!! Men det fiffiga i allt är att det ska bli en picknick! Jag längtar tills den första ute så jag tänkte fuska lite imorgon. Man äter ju mysig fredagsmiddag varje fredag, men alltid framför tvn.. Så imorrn ska jag lägga picknick filten på golvet och ställa vår juckapalm och andra stora blomma bredvid så det känns som ute och djungeln. Sen ska jag ha massa tända ljus runt om och bara tänka på varandra och maten såklart : )

Om jag gör såhär bara för att jag känner för det kan man undra vad jag ska hitta på när vi firar något.. Men jag har ju alltid lyckats hitta på något roligt och spännande : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback