pengar igen

Jag ringde till banken och tillsammans lyckdes vi lista ut varför mitt kort hade slutat fungera. Gick in  på hemsidan och aktiverade det igen så imorrn kommer jag ha pengar till shopping! Det blir min firning efter pressentationen och kursens slut. Nu har jag även pengar så ja kan ta mig iväg för att köpa lite mat. Kan ju vara bra att ha tänkte jag.

Kollade just på Våra bästa år och jag blir så irriterad på det programet ibland. Jag förstår inte varför jag tvingar mig att titta på det. Nu ska jag kolla om jag kan allt till pressentationen. Ikväll blir det Box, hoppas det är skoj!   

Helg snart?

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, jag höll på å dö när John körde sin Matrix-grej! Usch så irriterande det var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback