pungten då bägarn rinner över.

Har man en halvdålig dag kommer det någongång en pungt då man inte orkar mer och bägarn rinner över. För en timme sen inträffade denna pungt för mig, helt plötslogt så bara small det och Johan förstod ingenting stackarn. Och precis när han skulle iväg till träningen så jag fick sätta mig ner och försöka ta mig samman på egen hand. Sen ringde systeryser och ville att jag skulle skjutsa ner henne till hennes träning och hur mycket det än tog emot så gjorde jag det. Åkte sedan tillbaka en sväng till pappa för att spana lite grejor till helgen : ) Så nu är det inget mer som måste inhandlas.

Linda ringde för ett litet tag sen, vi skrek åt marknadsföringen och föreläsarn ett tag tillsammans tills vi lugnat ner oss. Sen var det bara att ändra om planen lite eftersom vi nu måste vara klara redan på måndag eftermiddag ist för på tisdagen.. Hon lyckades lugna ner mig lita om reflektionen också..

O

Kommentarer
Postat av: Annica

Mega-tack för skjutsen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback