söndag.

Nu sitter jag åter igen hemma i Västerås med min dator, det suger! Har varit på landet i helgen med Johan, mamma och Sten och har haft det hur bra som helst. Kom upp på fredagkväll då det blev plockmiddag, viin och bara en massa babbel. Alla var jätteslöa så det blev inte så jättesent men Mutti blev lite på pickalurven. På lördagen blev det en typisk landet frukost med ägg, bacon och rostademackor, det är verkligen lika gott varje gång. Sen blev det skogsmulle för mig och Johan. Vi klädde på oss stora skogshuggarkläder och begav oss rakt ut i skogen för att försöka hitta en sjö som skulle finnas inne i skogen. Vi hittade den inte men kom iaf högst upp på berget. Nästa gång ska vi hitta den! Sen satt vi och drack varmchoklad på en stubbe vid ett kalhygge. Såg tre rådjur, vargspår i snön, rådjurs, älg, har och björn (!!) bajs, mycket intressan var det! Och så hittade vi en liten benhög med ett avbitet rådjursben, var lite läsktigt för jag trodde att vargarna skulle komma och hoppa på oss.. Var ute och gick i tre timmar innan vi kom tillbaka till stugan då det blev bastu, middag och schlagerparty. Idag blev det en kort dag med städning och långbastu. 

Hade det supermysigt och jag längtar redan hem till Johan, det är inge kul att ha söndagsmys själv! Men en sak som är kul är att vi hade sönder sängen i gillestugan och att vi kommer skylla på systeryster och hennes kille : ) haha! 

Nu ska jag handla mat!  

Kommentarer
Postat av: Annica

Men hallå där, så kan du ju inte göra! Varför hade du sönder min säng?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback