synsk!

Ibland är jag synsk! På riktigt!

I tisdagsnatt drömde jag att Christer frågade mig och Johan om vi ville följa med till Gotland i sommar. Johan ville men inte jag eftersom hans ex känner Christer och brukar följa med.. Igår när jag kom hem så sa Johan "Christer frågade om vi vill följa med till Gotland i sommar" Kan man bli mer synsk än så. Och exet skulle inte med : ) Hans päron har en jättefin lägenhet i Snäck med pool på taket! Me like! Och så får man dricka öl hela dagarna, jag frågade : ) Skulle vara riktigt sköj! Får se hur det blir med min 2års present till Johan då, tänkte ju juda honom på en sista minuten resa. Det förtjänar han mer än alla!!

Kommentarer
Postat av: emma

Rumpa! Jag har sett lägenheten, mamma och papa var nämligen där förra året. Den är bjutiful!

Postat av: Anonym

Glad påsk Camilla =) due
rolig du ;) KRAm

2008-03-20 @ 15:32:02
URL: http://maddilotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback