tenta vs träning

Äääntligen fungerar bloggen som den ska! Oj, jag kollade på klockan och den är redan halv 8 och jag har inte ens börjat med middagen! Jag vill ju ha kyckling men jag kommer ju hungra ihjäl innan den blir klar. Jag får väl helt enkelt äta rester från igår, trist som jag vet inte vad! Men imorrn ska jag äta toast med världens godaste smögenröra! Vi fick tydligen en sån megaburk av Johans föräldrar och jag längtar ihjäl mig! 

Ikväll blev det inte heller någon träning så nu känner jag mig dålig! Men när jag väl kommit igång med tentaskrivandet känns det så dumt att sluta eftersom det alltid är så svårt att börja. Och nästa vecka är jag hemma måndag till onsdag så då missar jag dom roliga passen. När ska jag ta itu med träningen på riktigt egentligen? Men efter fredag blir det ganska lugnt med plugg ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback