the sexaffär!

Nu har jag och Veronica varit i Kista och spanat sönder sexaffären! THE sexaffär! Det finns så himla mycket roliga saker där och jag visade vad jag vill ha av Veronica från USA där allt kostar under 200 kronor! Snacka om välstimulerande land, eller iaf invånarna! Det är säkert därför som dom är tjocka! Dom sitter inne med sina leksaker hela dagarna och rör inte på sig. Det har inte med maten att göra! Mills har kommit på detta världsproblem : ) Åå, nu ska inte fantasin skena iväg för mycket, den håller jag nog lite för mig själv..

Nu är jag hos pappa, bjöd in mig själv på middag. Tyckte att det skulle vara trevlig och så hade jag den turen att det blir fläskfile. Kalas ju! Senare ikväll när Johan kommer hem blir det bad och skagentoast! Har bara en punkt kvar på tentan nu så den får bli gjord imorrn efter jobbandet.

So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback