till äggblåsaren emma!

Hahahahah. Eftersom min lilla Emma alltid skriver när jag sagt något korkat eller gjort något knasigt måste jag säga något roligt nu! Emma och Markus tränar tydligen på att blåsa ägg till påsken och hon beklagade sig för mig att det inte gick.. Jag förklarade helt enkelt att hålen måste vara ganska stora för att det ska gå. Och hon säger att övre hålet ska vara 1 mm och det nedre 3-4 mm. Haha, hon hade då kollat upp på internet hur man blåser ägg. Haha, åå jag kan inte sluta skratta! Det tyckte jag var lite gulligt och muppigt för så svårt kan det omöjligt vara. Gör ett hål och blås liksom :) Vi har haft det som årlig tradition sen jag var 4 år så jag ska ha en lektion med henne! 

Internet har inte alla svar, använd era förnuft gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha, det där var orättvist för det lät mycket roligare när du skrev om det än när jag berättade om mitt betungande problem. Dessutom är det ju för Emma och Mayas skulle jag genomlider denna hårda prövning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback