tisdag.

Imorrse när jag vaknade mådde jag katastrof, har åter igen inte kunnat sova någonting. Var supertrött och det bara snurrade i huvet när jag reste mig upp så det blev att ligga kvar i sängen. Missade föreläsningen men han sa igår att det bara skulle vara repetition..  Efter att ha sovit och tagit massa Alvedon och vatten mådde jag bättre och då bar det av till Linda. Vi satt i några timmar och jobbade med marknadsplanen men det var även idag lite svårt att koncentrera sig.. Kom ändå en bra bit och det sista har vi delat upp. Men nu fick jag Claes mail om oppositionen på tisdag och då fylldes hjärnan med panik! Massor av panik! Och jag har inte börjat läsa på del 3 i boken inför sista reflektionen!

Är iaf hemma i Väsby nu för att plugga en massa. Vi har ätit världens godaste kyckling till middag men Bea såsen smakade rengöringsmedel och konstgjort citron! Blää! Men sen gjorde jag en ny variant av kladdkaka. Jag hackade ner Marabou Degistive och la i smeten innan den skulle in i ugnen. Succé blev det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback