tisdag.

Imorrse hade jag sovmorgon och kunde sova till klockan 9. Men självklart får man aldrig sova så länge man kan. Kl 8 ringde det på dörren. Jag vaknade och var helt vimsig och det tog säkert en minut innan jag förstod att det ringde på dörren och inte i drömmen. Men jag kunde inte förstå varför någon skulle ringa på. Funderade på om det var någon som skulle ge tillbaka för att Baffe ringde på någons dörr i fredags natt, men vem skulle göra så? Och det lät ovanligt mycket i korridoren så då slog det mig, cyklarna! Lappar har suttit uppe länge att vi inte för ha cyklarna i korridorerna. Sen låg jag bara och tänkte på det så jag var tvungen att gå upp och kolla. Och mycket riktigt hyresgästföreningen hade varit där och ställt ut alla cyklar. Men nu är det ju varmt ute så nu gör det ju inget.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback