torsdag.

Nu har jag en kort lunch och blogg paus från pluggandet. Har legat i sängen och läst i 90 minuter så nu behövs det! Kalla köttbullar från gårdagens middag blev det, något mer avancerat orkar jag inte med. Men till middag blir det fiskgratäng och jag längtar redan! Idag måste jag även hinna med att diska och vika tvätt. Ibland skulle man verkligen behöva en städ och tvättant, speciellt under dessa pluggveckor! Nästa helg är Marknadsföringen slut så då ska jag och Johan upp till landet och ta det lugnt och ta igen lite avslappnande andning! Ska bli hur skönt som helst!

Fick tillbaka feedback på min andra reflektion. Han skrev att den var bra men att delarna inte hängde ihop så bra. Jag tyckte att dom hängde ihop hur tydligt som helst, klockrent liksom : ) Så den här sista lär väl bli katastrof, men jag känner att jag får nöja mig med G i den här kursen..

Nu, mer läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback