torsdag.

Vid den här tiden brukar jag aldrig blogga. Antingen är jag i skolan och om jag inte är det så sover jag. Men idag är jag i Väsby och jag har besiktat min lilla skrutt bil. Gissa vad?! Det gick igenom utan en enda anmärkning! Den läckte lite olja och ena lyset började bli gamalt men inget som behövde fixas : ) Jag trodde typ att hälften skulle vara fel så jag blev helt överlycklig! Han sa till och med "Den här kommer du kunna ha många år till om du vill" Micke hette han som besiktade mig bil, han var jättesnäll och vi pratade massa om Powermeat och han tyckte absolute att jag skulle dit om jag nu bodde där. Så då blev jag taggad och längtar nu till vecka 27!

Nu hinner jag både se på Våra bästa år och eventuellt göra klart hemtentan! WOHO! Idag är jag glad och detta bör firas ikväll med skumpa, synd att Johan ska ha träning hela dagen imorrn... Synd att Gud har missuppfattat det här med vinter och vår.. Igår snöade det så det är nu vitare och kallare än i vintras! Och idag är det blå himmel och strålade sol, men det är ju ändå svinkallt ute! Vad sägs om att sätta ihop solen den blåa himlen med ca 7 grader varmt..?

Enjoy the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback