torsdag!

Såg först inte fram emot den här eftermiddagen så mycket eftersom den skulle betyda tvätta!! Men jag är verkligen superglad! Vi slutade redan kl 2 i skolan och fick reda på att vi imorrn kommer sluta kl 12 istället för 4. Så imorrn ska vi hem till mig och jobba lite med vår affärsplan : ) Idag kände jag och Camilla oss fruktansvärt bleka för Alexandra har köpt brun utan sol spray. Så vi bestämde oss för att åka ut till Hälla och HM för att själva köpa spray. Den jag hade förut var jättebra men tog en timme för att torka så testade att köpa den dyrare den här gången.. Ibland får man lyxa! Men Hälla är ju framför allt inte känt för HM utan IKEA!! Så vi begav oss in där på ett litet äventyr! Jag köpte äntligen min fina badrumshylla och korgar till! Så förutom att jag ska tvätta idag ska jag snickra en badrumshylla och möblera lite, wiii

Imorrn är det fredag och åka hem dags : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback