toybeställning klaaar!

Tänk att det ibland ska vara så svårt att få denna lilla blogg att fungera! Snart är ugnen varm vilket betyder att jag kan slänga in mina kycklingklubbor. Blev väldigt avis idag när typ alla åt det till lunch så ikväll är det min tur och imorrn till lunch. HA :)


Nu har jag fullställt min sextoy beställning till Veronica, eller det är väl Devin egentligen som ska beställa allt.. Åå, vad jag längtar! Köpte två olika som totalt blir 300 kr! Det blir liksom mer än halva priset från här hemma! Sen kände jag att jag minsann inte orkar vänta i tre veckor så jag beställde ett litet skojigt spel som heter "52 weeks of naughty nights" och en liten rosa kanin :) Det är jobbigt att bo ifrån sin älskade hela veckorna ju! Det måste ni väl förstååå!! Tänke även beställa sommartyg skor från HM men dom var slut på lagret och skulle inte komma förrns vecka 25, så jag får leta vidare på stan..


Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback