because I´m worth it!

Nu har jag tvättat klart, ätit middag, lagat lunch till imorrn och druckit nästan en liter mjölk : ) Jag fick abstinens efter dessa 4 dagar utan så jag var tvungen att springa till Ica! Har nästan packat klart allt också. Vet inte än om resväskan kommer att gå att stänga, antagligen inte.. Pratade med pappa tidigare och han ska till Kreta redan den här fredagen, jag trodde det var nästa. Och han ska låna ut bilen vilket betyder: inge byråiköp på ikea och inge garderob flyttande till oss. Vart ska jag nu ha kläderna nästa vecka?

Har iaf bestämt att jag åker hem imorrn, because I´m worth it!
Om vi slutar tidigt kanske jag hinner en snabbis till Ikea här för att köpa galgar, krokar, lådor och skoförvaringsgrej. Så nu vet jag vart alla mina 100 skor ska vara men jag har fortfarande 100 väskor som inte har någonstans att bo.. Måste komma på något smart, snart!

Damsugning och diskning kvar. Sen tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback