Björn Gustavsson live :)

Igår kväll var det Täby Pary Hotell som gällde! Det var egentligen inget jobb som skulle göras jag fick bara följa med för att titta på Björn! Han var grym! Jag och Eva från Park stod dubbelvikta hela tiden av skratt. Detta ledde självklart till detta mysterium som bara verkar kunna hända mig. Jag fick sendrag i ryggen! Men det var inte så hemskt som dom brukar vara, tur det : ) Var supernervös innan för att få träffa honom och när vi hälsade är jag inte ens säker att jag tittade på honom, jag glodde säkert ner i golvet! Haha, bra Mills. Efteråt stod vi i logen och pratade massa, eller Nisse, Micke och Björn. Jag ville prata med min mun var typ igenklistrad och jag var så koncentrerad för att inte stirra! Bara för man jobbar med det får man inte visa att man tycker det är ascoolt att träffa massa kul folk, därför blir det ännu svårare att inte bry sig! Iaf för mig! 

Sibel, Frida, Anna Book och Rongedahl mf. de närmsta helgerna!
Wiii, jag vill alltid jobba med event!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback