fredag!

Ojoj, nu var det länge sen jag skrev. Eller iaf för att vara jag! Kom nyss hem från lunch med Johan och några av hans arbetskamrater. Därför förstörders vår plan av att äta fort och sen åka iväg med bilen någonstans ; ) Hinner nog få en puss innan jag åker iväg på kryssningen iaf.

I onsdags hade vi Valborgs firande hemma hos pappa. Hur kul som helst var det, spenderade ett antal timmar till massa leknade. Veronica lärde oss massa nya lekar som var hur roliga som helst. Shappan visade även sin "zoomi zoomi" lek.

I går fick jag en spadag av Johan som det stod på kortet han fick. Långt bad, promenad, lunch, massge, "fria aktiviteter", fotbad och middag. Så borde verkligen alla bakis dagar vara! 

Sholahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback