fredag!

Ledig fredag! Bland det bästa som finns faktiskt, men inte lika bäst när man vet att man måste jobba både lördag och söndag mellan 10-17! Började denna lediga dag med sovmorgon. Behövdes verkligen och jag skulle aldrig ha kommit upp 6.40 om jag skulle jobbat. Jag ligger vaken hela nätterna för jag har ont i kinden. Jag bet mig i måndags och det gör mer och mer ont för varje dag, är ett stort hål på insidan av kinden! Blä!

Efter lunch och Våra bästa ska jag åka iväg och köpa viin till ikväll. Ska ju iväg till Hässelby på tjejmiddag där jag inte känner en själ. Vill åka iväg men inte just ikväll! Jag och Johan har ätit middag tillsammans en kväll den här veckan annars har vi typ bara sovit tillsammans, det suger! Och så kommer det fortsätta de närmaste veckorna. Jag jobbar och han tränar. Så imorrn när jag jobbat klart ska det bara vara vi.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback