FRISKIS!

Det är nu ni alla ska kommentera hur otroligt duktig jag är! Jag kommer inte ihåg senaste gången jag tränade men idag! Idag tog jag minsann cykeln till Friskis, gick på ett steppass och cyklade hem. Det var länge sen jag kände mig så här duktig. Nu e jag grymt taggad att fortsätta, ska köpa ett mitterminskort så jag kan träna i sommar. Det gäller ju även hela hösten så jag kan träna under LIAn i höst. När jag låg där i salen kunde jag inte rå för att känna mig så otroligt hemma och jag blev glad bara av att sitta i salen. Förr när vi gick då jag och Veronica satt och skvallrade och pratade om helgens fester samt planerade kommande helgens fester : ) Var lite tomt att stå själv att skutta men mycket bättre än på Nautilus i V-rås! Så nu ska jag inte bli en knubbsäl längre, jag ska träna och bli fin som Johan!

Kommentarer
Postat av: jennyleeeeeeeeeeeee

åh vad duktig du är mills:)

Neee, inte skolprojektet. sån pluggis är jag inte hihi.

Håller på med ett marknadsförings projekt och lite så kan man säga:D himla kul :)



vi ses snart vännen:D

2008-05-22 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback