friskis och världens bästa dag!

YES! Jag tog mig iväg till Friskis även idag trots att jag varit så trött. Den underbara kyckling middagen vi fick av Johans mamma taggade nog till mig lite. Vi fick med resterna hem så nu har jag super lunch till imorrn också! När jag satt där och väntade innan medel passet kommer en kort, brunhårig tjej in med friskiskläder. Hon vänder sig om och jag ser att det är en äv Jets cheerleaders. Jag fick panik! Varför? Jo, det ska jag säga er. För jag har aldrig sett så dåliga cheerleaders i hela mitt liv, danserna är sämre än nybörjarnivå och dom lyckas ändå inte hålla takten. Så när jag såg att det var hon som skulle stå och skrika och tagga till mig i en timme blev jag lite putt! Men som tur var, var hon bättre på friskis. Dock var styrkepassen för enkla. Massa magövningar ska det vara : ) 

På vägen hem idag svängde jag förbi Systemet. Köpte två flaskor Asti och 6 cider till lördag. Lördag ska bli världens bästa dag ska jag säga er! Då ska jag och Johan fira två år tillsammans och ett års förlovningdag!!! Vi ska som sagt drick Asti och cider äta skagenmackor, brie, kyckling, chips, baguette mm mm mm gott, ute på FJÄDERHOLMARNA! Vi kom ju aldrig dit förra året för det var storm, men nu är det sommarvärme och vi ska bara vara jättekära : )

Imorrn ska vi hem till familjen Ebba för att sedan sova hos Mutti.
Så hejdå för i helgen kommer jag inte sitta framför datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback