grå tisdag.

Ååå vad det är trist idag! Det är helt grått ute och jag kan inte undvika att se det eftersom jag har ett mega fönster precis framför skrivbordet. Sitter fortfarande och ringer runt till olika kommuner. Det är helt okej men det är jobbigt att konstant prata och upprepa samma meningar 1000 gånger! Skulle vara skönt om jag hade något mer att göra så att jag skulle kunna variera min hjärna lite.

På den svarta dörren som är omgjort till ett matbord ligger en stor skål med världens godaste mörka choklad! Egentligen gillar jag det inte så jättemycket men det är fruktansvärt gott en grå, uttråkande dag. Det är väl lite bättre än vanlig choklad iaf?

Nu börjar det superregan också : (

Soffa, Johan, täcke, film, ljus och chips skulle inte sitta fel just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback