inge träning :'(

Ikväll är jag lite ledsen! Jag gick fram till kylskåpet för att ta fram sakerna till middagen, tittade då på friskis schemat som sitter på dörren och såg att kvällens medelpass började redan kl 6! Medelpassen har Alltid börjat klockan 7 men nu har dom tydligen ändrat för det är sommarschmat. Skitgrej. Och gå på ett PulsBas känns bara onödigt, man får ju inte hoppa något då! Jag bestämde mig för att ta mig ner till Centrum för att kolla på studentpresent till systeryster. Tänkte att jag kunde cykla så jag iaf skulle få lite träning men eftersom affärerna stäcger redan klockan 7 så skulle jag då inte hunnit. 

Kom till Centrum och hade ingen lycka med studentshoppandet! Får försöka skrammla ihop lite tid så jag hinner åka iväg någon dag. Man skulle kunna spara ihop lite tid då man inte behöver den för att sedan ta fram den vid ett bättre tillfälle. Gick in på H&M för att kolla om dom hade gympaskorna eller tubtopparna jag vill köpa. Men eftersom Väsbys H&M är världens sämsta hade dom såklart inte det. Jag hann inte heller ta mig till Kom för att lämna in mina vita jeans på kemtvätt..

Vissa kvällar ska tydligen ingenting gå rätt..
Men vår korvstroganoff blev lika smarrig som alltid!

Kommentarer
Postat av: Jennyleeee

JA det är klart att jag vill, Mills :)

vilken glad överraskning!!

Hör av dig när det närmar sig :):):):)

Jag har en till glad överraskning, jag kan festa med er hela powermeet :) hihi för ja jobbar bara på lördagen i 4 tim :)

2008-05-28 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback