lördag.

Idag är det matchdag vilket betyder att Johan gick upp jobbigt tidigt! Och jag var tvungen att gå upp jag också för att klippa honom. Eller dra rakapparaten fram och tillbaka.. Det lät högt i öronen och min morgon var därmed förstörd! Men nu ska jag lyssna på partymusik jag fått av Emmaaaa! När ska vi få tid att träffas igen : (
 
Om 90 minuter ska jag åka på "roadtrip" till Märsta och se Johan spela för andra gången! Det är verkligen jätteroligt, händer 1000 gånger mer än i vanlig fotboll! Det jobbiga är att jag inte ens fattar hälften av reglerna, men jag lär mig alltid något mer varje gång jag ser. Ska smörja in mig lite så jag inte bränner sönder mig under tre timmar i solen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback