måndag.

Idag hade jag planer på att sola på pappas altan vid poolen! Hade varit helt underbart. Helgen har ju bjudit på gudomligt väder då jag jobbat. Har ju som tur var stått ute i solen alla timmar. Så färg har jag fått, näsan är superrosa, jag ser ut som Rudolf! Men det blev inge sol idag. Det är otroligt varmt ute men man blir ju tuvärr inte brun av det. Istället har jag ägnat några timmar åt städning. Damsugning, skurning, tvättvik och damming. Jag har gjort en lista på massa saker jag någongång ska hinna med. Men till en hel del av dom sakerna behöver jag Johans hjälp så det är ju bara onsdagarna vi kan göra dessa saker. Alla helger till vecka 27 är ju upptagna och uppbokade! 

Funderar på att ta en tripp till Centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback