måndag.

Första LIA dagen idag. Sitter fortfarande på kontoret här i Bålsta med solen gassande in genom förstret, det är iaf skönt att veta att det inte är 23 grader varmt ute. Då känns det ju lite B att sitta inne! Har redan fått en hel del uppgifter att göra. Mestadelens resurch inför sommaren och utskick av deras nya tidning. Men har också fått en del jobb i olika Centrum och med skivsigneringar! Både nu i helgen och helgen efter det men då får jag istället ta ledig några dagar mitt i veckan. Någon som vet när det blir sommarvärme igen? : )

På tordag kväll ska jag jobba i Täby. Och gissa vad?! Björn Gustavsson ska uppträda så jag ska köpa blommor och ge till honom, hihi. Alltså som tack från Wickis inte från mig privat :P Så ni kan tänka att jag sken upp kl 8 imorrse när Håkan frågade om jag ville vara med då! Ska se till att stänga av ljudet på mobilen så han inte hör att jag har hans låt som ringsignal..

Ikväll vill jag mysa men Johan har träning som vanligt så vi hörs då!
Puusss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback